Liity jäseneksi

Yhdistyksen jäsenet voivat olla vuosijäseniä, ainaisjäseniä tai kunniajäseniä. Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja sen toimintamuodot ja joka haluaa edistää yhdistyksen toimintaa. Kunniajäseneksi voidaan kutsua henkilö, joka teoillaan on merkittävästi toiminut yhdistyksen hyväksi. Jäsenet saavat ruotsinkielisen Pellinge Nytt -lehden kotiin kannettuna.

Liity näin:

1. Maksa jäsenmaksu Pellinge Hembygdsföreningin tilille FI68 4055 1210 0005 13.
    Kirjoita viestikenttään nimesi, osoitteesi, syntymävuotesi sekä teksti ”uusi jäsen”.
  2. Lähetä viesti osoitteeseen information.phf(at)gmail.com ja kirjoita viestiin samat tiedot kuin yllä. Näin varmistat Pellinge Nytt -lehden seuraavan numeron saannin.

Jäsenmaksut

• Aikuiset 20 €
  • Lapset alle 16 vuotta 10 €
  • Ainaisjäsen 200 €

Osoitteenmuutokset

Lähetä viesti osoitteeseen information.phf(a)gmail.com ja mainitse viestissä sekä vanha että uusi osoitteesi.