VUOKRAVIIKOT

Pellinge Hembygdsförening vuokraa mökkiä ensisijaisesti taitelijaresidenssinä enintään kahdelle aikuiselle henkilölle kerrallaan. Vuokrakausi alkaa touko-kesäkuun vaihteessa ja jatkuu aina elo-syyskuun taitteeseen. Muina aikoina mökki on suljettu. Vuokra-aika on viikko ja se alkaa ja päättyy lauantaina klo 12.

Seuraavan kesän vuokrahakemuksia otetaan vastaan suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi kyseisen vuoden tammi-helmikuussa sähköpostitse osoitteessa pellingeklovharun(at)gmail.com. Perustele hakemuksesi hyvin, mainitse viikkonumeroita käyttäen sinulle sopivat viikot sekä liitä oheen ansioluettelo, linkkejä, työnäytteitä, suosituksia tms.

Hakemukset käsitellään tämän jälkeen ja hakijoille ilmoitetaan päätöksistä huhtikuussa. Vuokra on 700 €/viikko. Vuokralainen vastaa itse venekuljetuksesta saareen ja takaisin. Yhdistys välittää tarvittaessa paikallisten kuljettajien yhteystietoja. Kotieläinten tuonti saareen on kielletty.

Mökki vuokrataan yksityiskäyttöön eikä sitä saa käyttää kaupallisessa tarkoituksessa. Mikäli vuokralainen haluaisi käyttää/työstää siellä tuotettua tai hankittua Klovharuun liittyvää tai sitä koskevaa materiaalia (esim. tekstiä, äänitteitä, kuvia, videota, maalauksia, kuvituksia jne.) kaupallisessa tai ammatillisessa tarkoituksessa, siitä tulee ilmoittaa PHF:lle ja siihen liittyy lupamaksu. Kuvauskoptereiden käyttö on kielletty.

YHTEYSTIEDOT

Vuokraviikot, kyselyt, mediavierailut